lauantai 4. lokakuuta 2014

höpönlöpöä :3





Moi :3! 

En keksi puhuttavaa D:

Joten laitan kuvia >:3!


Mun nuket on muuttunut aika paljon, paitsi oikeestaan Yuki. Violetilla on uusi peruukkiki! :) Must tuntuu et tää teksti on tosi könkköö koska mua väsyttää ;----; Anyway, laitan kuvia uudesta Violetista!








Olin myös Traconissa ja olin siellä vain sunnuntaina, ja olin Jääkaappi miitissä ja pullari miitissä, tosin olin siellä vain vähän aikaa, oli tosi kiva con! :)





Mulla oli mukana siellä vain Violet, toukka asussaan :3! Cossasin Alice in Wonderlandista Alicea. 

Sitten Pullari miitti kuvat: 


sori, saatte pettyä, en jaksa laittaa niitä ;))

Mutta saatte jotain muuta >;)





UUSI NUKKE! Dal Steampunk Eclipse Icarus

nimeä ei vielä ole D:

vaihdoin neidolle tänään chipsejä, se oli oikeaa tuskaa D: en saanut niitä millään irti, liotin, kaiversin, painoin ja kokeilin kaikkea. Kyllä ne sit onneks lopulta lähti. 

laitan vielä muutaman kuvan Yukista ja nimettömästä :3!


koko asu on ostettu miitistä :3 hame on plankkeri Iidan tekemä, maailman täydellisin hame!

Traconista ostin paljon muutakin, kaikkea epänukkejuttua.



Otin chipsi varastosta tummansiniset chipit ja laitoin ne neidille. Laitoin myös Violetin stock peruukin.

Siinä oli kai kaikki asia,
nähdään ensi postauksessa!

en ole vieläkään siis palannut :)

1 kommentti:

comment = 1 smile to me